.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور تاريخي مردم گيلان در راهپيمايي 22 بهمن
مردم گيلان در دفاع از آرمان‌هاي امام راحل و بيعت دوباره با مقام معظم رهبري و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي به رغم بارش باران وسردي هوا در راهپيمايي 22 بهمن حضوري تاريخي يافتند ...
حضور تاريخي مردم گيلان در راهپيمايي 22 بهمن

مردم گيلان در دفاع از آرمان‌هاي امام راحل و بيعت دوباره با مقام معظم رهبري و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن حضوري تاريخي يافتند.

با توجه به باراني بودن هوا مردم گيلان با دل‌هاي گرم و صميمي در راهپيمايي با شكوهي كه توسط حضور آنها پرشور و نشاط شده بود، شركت كردند.

راهپيمايي 22 بهمن نماد پشتيباني از رهنمودهاي رهبر فرزانه و تقويت ارزش‌هاي والاي اسلامي بوده و مردم مي‌دانند كه حضورشان در اين حماسه بزرگ خط بطلاني بر همه توطئه‌ها و فتنه‌‌هاي طراحي شده از طرف دشمنان قسم خورده اسلام و نظام جمهوري اسلامي است از اين رو حضوري آگاهانه در اين حماسه بزرگ يافتند تا بار ديگر خطر دشمنان را دفع كرده و آنان را مايوس و نااميد و دوستان امام (ره) و انقلاب را در سراسر جهان اميدوار كنند.

با توجه به سردي و بارندگي هوا مردم رشت قبل از ساعت اعلام شده براي آغاز راهپيمايي، از مسيرهاي تعيين شده خود را به ميدان شهداي ذهاب رساندند تا در كنار همديگر فرياد "مرگ بر آمريكا "، "مرگ بر اسرائيل " و "مرگ بر انگليس " را سردهند.

تجلي حضور مردم گيلان به ويژه رشت در راهپيمايي 22 بهمن به گونه‌اي بود كه سرماي حاكم بر آسمان استان احساس نمي‌شد.

اقشار مختلف مردم كه پيشاپيش آنها مسئولان استان نيز حضور داستند، نشان دادند كه تداوم شعار اساسي استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي هستند.

در بين سيل خروشان جمعيت راهپيمايان، دانشجويان، استادان، فرهنگيان، كارمندان، كارگران، بسيجيان و... ديگر اقشار مردم متحد و يكپارچه حضور داشتند.

شعارهاي "مرگ بر آمريكا "، "مرگ بر اسرائيل "، "مرگ بر انگليس "، "مرگ بر منافق " و "مرگ بر ضد ولايت فقيه " طنين‌انداز شده بود.

بادكنك‌هاي رنگي و بالن‌هاي سه رنگي كه در آسمان باراني رشت به هوا فرستاده شد جلوه‌اي از زيبايي راهپيمايي را به رخ مي‌كشيد.

نظير اين راهپيمايي با شكوه در ديگر شهرستان‌هاي گيلان مانند آستارا، انزلي، آستانه اشرفيه، لاهيجان، لنگرود، رودسر، املش، فومن، صومعه‌سرا، ماسال، رودبار و ديگر شهرستان‌ها و شهرهاي مختلف استان به گرمي دل‌هاي مردمان‌شان برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.